Bloggen alsof ik praat

OK. Als ik zoveel praat over hoe belangrijk bloggen is, dan moet ik er ook zelf aan geloven. Practise what I preach. En het kriebelt ook. Elke link die ik deel op twitter, elke gedachte, ik heb er meer voor nodig dan 140 tekens, maar probeer het zo creatief mogelijk te laten passen. Da’s heul moeilijk!
Maar ik begin weer en probeer zoals Seth Godin zegt te bloggen alsof ik praat.

Foodie.com
Screenshot van Foodie, het verticale social content discovery channel van GLAM media

Netwerk van de dag
Vandaag onderzoek gedaan naar Glam Media, bekend van sites als Glam, Bliss en het in Beta gelanceerde Foodie. Ze noemen zichzelf een social discovery platform, waar je voor fashion, beauty, health, food en lifestyle terecht kunt. Je moet de presentatie van het bedrijf maar eens bekijken. Ze hebben 400 geselecteerde editors/bloggers en journalisten voor hun platform werken en dat betekent een hoop content. Glam zorgt ervoor dat er bij deze kwalitatieve content ook campagnes van A-merken staan, en op een mooie manier. Die mooie manier betekent trouwens niets anders dan GROTE uitingen, als billboards. Maar, ik vind dat het er idd fraai uitziet!

Ik hoorde van iemand dat ze een paar jaar geleden nog zwaar verlies leden, ben benieuwd hoe dat nu is.
En, is dit een platform met lifestyle onderwerpen in de breedste zin dat wel werkt voor vrouwen? Omdat het online zo moeilijk is breed te zijn, bedoel ik. Ze delen de content wel slim in op onderwerp zoals bij Foodie, en dan kun je er nog dieper op inzoomen zoals ik als vegetarier. Echt top. Ik houd ze in de gaten!

Morgen bespreek ik het influencers netwerk fitfluential

Leave A Comment

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *