Incompany Instagramtraining

Wil je met jouw afdeling of collega’s een dag of dagdeel aan Instagram besteden? Kies dan voor de incompany Instagramtraining.

Ik train jou en je collega’s (online of offline) met als resultaat een strategie en/of een plan van aanpak. Ik doe dit via Frankwatching, maar ook rechtstreeks.
Je kunt daarnaast ook voor een training Social media of Beeldtaal voor Social Media kiezen. Neem voor een training op maat contact met me op.

Incompany Instagramtraining
Dagdeel ( 1 tot 3 uur): 1250€
Dagtraining (2 x 3 uur): 1750€

INHOUD INSTAGRAM PROGRAMMA
(Onderwerpen afhankelijk van de wensen, tijd en grootte groep)

  1. How to: de app, de functionaliteiten, het algoritme
  2. De content kanalen in Instagram: Profielpagina, berichten, Stories, IGTV, Reels, shop
  3. Inspiratie binnen en buiten je branche/vakgebied: welke accounts doen het goed of slecht en waarom?
  4. Wat is goede content per kanaal en hoe krijg je met jouw verhaal de interactie op gang?
  5. Publiceren: timing, inplannen, content distributie naar andere kanalen
  6. Hoe krijg je je interactie omhoog en wat is een goede interactie ratio?
  7. Analyse eigen kanaal: hoe doen jullie het? Wat betreft verhaal, content en beeldtaal: wat gaat er goed en wat kan er beter? Maar ook qua groei, strategie en marketing
  8. Marketing: hashtag strategie, locaties, tagging, influencers, ambassadeurs, events
  9. Adverteren: de juiste content, call to action, de Facebook pixel, A/B testen
  10. Communities en usergenerated content
  11. Strategie: doelen stellen en KPI’s
  12. Strategie: onderzoek je doelgroep op Instagram
  13. Strategie: creatieve brainstorm naar de beste content formats
  14. Strategie:Meten, Analyseren, Bijsturen(en welke tools voor monitoring, publiceren and stats